منتديات كيو ون q8-one

منتديات كيو ون q8-one (http://q8-one.com/vb/index.php)
-   البلاك بيري ولآي فون blackberry & I phone (http://q8-one.com/vb/forumdisplay.php?f=60)
-   -   لعبه جديده للايفوان-Annihilation Undead 2.1 iPhone and iPod Touch (http://q8-one.com/vb/showthread.php?t=19530)

admin 03-02-2010 06:52 AM

لعبه جديده للايفوان-Annihilation Undead 2.1 iPhone and iPod Touch
 
لعبه جديده للايفوان-Annihilation Undead 2.1 iPhone and iPod Touch

[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

Annihilation Undead 2.1 iPhone and iPod Touch | 44 MB

Updated to OpenFeint 2.4, and fixed the embarrassing not-posting-online-scores issue.
Game no longer prevents music from playing (whoops!)
Explosives now do splash damage to the player again, but much less, and in a smaller radius. Be careful!

[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]



[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

لمحه حب 03-02-2010 07:04 AM

تسلم على العبه يعطيك العافيه

admin 03-02-2010 07:09 AM

تسلمى على ردك ومرورك


الساعة الآن 11:26 PM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir