منتديات كيو ون q8-one

منتديات كيو ون q8-one (http://q8-one.com/vb/index.php)
-   منتدي العاب اونلاين (http://q8-one.com/vb/forumdisplay.php?f=14)
-   -   رجاااء الدخول يا [you] (http://q8-one.com/vb/showthread.php?t=1968)

sha3lan 04-02-2008 11:50 PM

رجاااء الدخول
 
ازيكم شباب وبنات جيبلكم لعبه جناااااااان ......

تحبوا تشوفوها .........

الاول هنأخذ عنها فكره ........... : اوك ........


:36_6_4::36_6_4:



إذا صمدت لمدة 18 ثانيه فأنت مدهش وعبقري
حرك المربع الأحمر دون أن يلامس المربعات الزرقاء أو حواف الإطار الأسود
يقال انه إذا صمدت لمدة 18 ثانية فأنت عبقري
ويقال أيضا أن الطيارين الأمريكان يطلب منهم الصمود لمدة دقيقتين
جاااااااااااااااااااااااا ااهزين للتحدي ؟؟؟
هذه لعبة تعتمد على التركيز وسرعة التصرف..

رابط العبه : يجب عليك الضغط على كلمه الماجيك ........ فى الاسفل


[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]
كل واحد يدخل ويجرب ويقول الوقت اد ايه

:36_6_7::36_6_7::36_6_7::36_6_7::36_6_7::36_6_7:

خالد_K 04-12-2008 07:59 PM

! You survived 19.468 seconds

ههههههههههههه

مشكور اخوي

بس لازم تقولنا انت كم جبت؟

كونان 04-12-2008 10:30 PM

انا جبت 18.122

night_fox 04-13-2008 06:47 AM

you survived 19.978
اللعبة دى جميلة
شكرا

Silver 04-13-2008 06:50 AM

الله عليك يا عبقرينوو

اللعبة رايقة أووووى

بس مش مظبطة معايا خالص

لا تحرمنا من مواضيعك المميزة

تقبل مرورى

THE KING 04-13-2008 08:25 PM

ههههههههههههههههه

انا صمدت 31 ثانيه
وبعدين الموضوع ده موجود ...

عاشق مدريدي 06-07-2008 07:57 PM

25ثانية تمام

MRASSI 06-07-2008 09:30 PM

صعبة جدا هاللعبة

scientist_363 07-07-2008 11:57 PM

مستني حد يكسر الرقم بتاعي يا جماعه


[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

RagheDrawshi 08-07-2008 09:52 PM

شكراً
جزاك الله كل خير

موفق

انا صمدت 25 ثانيه


الساعة الآن 04:55 AM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir