![]() |
مسقعـــــه شعبيه *_*ايلول*_*
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]مسقعـــــه شعبيه [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] 1- باذنجان وفلفل وبطاطس مقليين.. 2- صلصه طماطم.. 3- ثوم مدقوق... 4- بصله مبشوره.. 5- كوب مرق او ماء.. 6- التوابل( ملح فلفل كمون كزبره قرفه فلفل احمر حلو بهارات) 7- زيت او سمن. [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] حمرى البصل فى الزيت اللى ان يصفر لونه ضعى الثوم المدقوق قلبى جيدا ضيفى الفلفل الاحمر الحلو والفل الاسود والكزبره وقليل من القرفه ثم ضيفى عصير الطماطم غطى القدر وهدئى النار واتركيها لتتسبك جيدا الى ان يظهر الزيت على وش الصلصه ثم ضيفى الباذنجان والفلفل والبطاطس وباقى التوابل البهارات والكمون وزودى المرق حسب الحاجه... قدميها مع الارز او مع الخبز [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] الشيف [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]lost love[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] |
والله كان نفسى فيها
|
واديها جت اهه
اى خدعه |
اعتقد انها عايزة شوية ملح زيادة ياريم ههههههههههههههههه تسلمي ايدك تقبلي مني جزيل الشكر والاحترام تقبلي مني مروري |
ملح ايه اللى انت جلى تقول عليه
مش محتاجه ملح ولاحاجه دوق كويس |
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] |
هههههه
يعطيك العافيه متعبينك معانا |
ولايهمك يالمحه تعبكم راحه
نورتى نورت يااسامه |
هو ده الاكل الشعبيه مش شكرا على المسقعه الجميل:)):-j
|
اقتباس:
ياحول العالم وعلى ايه بقى الله يعطيك الف عافيه |
| الساعة الآن 11:45 PM |
Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By
Almuhajir