منتديات كيو ون q8-one

منتديات كيو ون q8-one (http://q8-one.com/vb/index.php)
-   اللعـــب (http://q8-one.com/vb/forumdisplay.php?f=52)
-   -   لعبة جديدة لاصحاب المهارات الخاصة...فقط (http://q8-one.com/vb/showthread.php?t=2145)

night_fox 04-12-2008 07:42 AM

لعبة جديدة لاصحاب المهارات الخاصة...فقط
 
عندي ليكم لعبة بسيطة وحلوة بس بتحتاج تفكير شوية
طريقة اللعب
انا اكتب كلمة بدون نقط والعضو اللى بعدى ياخد اخر حرف ويكتب كلمة بدون نقط
مثلا ملح ممكن تبقى حلو
لازم تكوون من غير نقط
انا هبدا وهاكتب

رمل

sahe2006 04-12-2008 08:54 AM

لوم

مشكور

night_fox 04-13-2008 06:19 AM

.................... ملح

Silver 04-13-2008 06:34 AM

الله عليك يا عم سعيد

وانا بقول ...............

ح ص ر ى

night_fox 04-13-2008 07:05 AM

شوفت يا عم رامى
كده هنبدا اللعبة من الاول
علشان حرف (ى) لو فى اول الكلمة هتبقى فيها نقط
امرنا للة
نبدا من الاول تااااااانى
ونقول حرررررررررررررررر

bsbosa 04-13-2008 08:45 AM

وانا اقول
رمل

night_fox 04-13-2008 11:23 AM

..................... لحم

bsbosa 04-15-2008 10:28 AM

.............. ملك

night_fox 04-15-2008 11:21 AM

.............كره

bsbosa 04-16-2008 08:45 AM

........هموم


الساعة الآن 06:43 PM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir