منتديات كيو ون q8-one

منتديات كيو ون q8-one (http://q8-one.com/vb/index.php)
-   منتدى الترحيب والاهداءات (http://q8-one.com/vb/forumdisplay.php?f=3)
-   -   احلي عوده لاحلي منتدي (http://q8-one.com/vb/showthread.php?t=21569)

beckham 07-08-2010 03:05 PM

احلي عوده لاحلي منتدي
 
السلام عليكم و رحمة الله و بركاته
بقي كده و انا اللي كنت عاملكوا اصحابي و اخواتي و انا اللي كنت بحرم نفسي من العشا عشان تستعشوا و الغطا عشان تستغطوا انتوا اللي زيكوا ميستحقش يعيش ليوم التلات ولا الاربع
انا عيد ميلادي كان يوم 5/7 و محدش عمل اي حركة واجب و لا اي حد افتكرني خالص كده ماسي ماسي براحتكوا
و انت يا ادمن يا جاري ده انت كان المفروض اول واحد يعمل الموضوع ده ماشي يا اسامة ماشي
حسابي معاك كمان خمس دقايق لما اشوفك
بس ياله بقي مش مشكلة المهم اني رجعتلكوا بالسلامة و يا رب ربنا ما يحرمكوا مني ابدا يا رب
و ترقبوا التفاعل الغير عادي بس لما اسامة باشا يرضي عني و يوصلي النت ماشي يا اسامة ماشي يا اسامة

لمحه حب 07-08-2010 03:33 PM

معليش حقك علينا تصدق قطعت قلبي من العياط

[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

كل سنه وانت طيب beckham وعقبال العمر كله

نوروا شموع علقو ا زينة عيد ميلادbeckham


[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل][عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل][عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]
عيد ميلاد بيكهام الغالي [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]
فاليوم تبتسم البحار
تتراقص الامواج
تعزف الاشجار روائع الانغام على اوتار الخمائل بالمناسبة السعيدة [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]
كل عام وانت بالف الف الف الف الف خير انشالله عقبال مية سنة مكلل بالنجاح والتوفيق والسعادة
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]


و التورتة مني اليك و لكل الاعضاء



[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]



[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]



[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]



[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]


[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

واسفه على التاخيرررر

beckham 07-08-2010 03:39 PM

لا يا قمر مفيش اسف ولا حاجه ده انا كنت بخنق عليكوا بس مش اكتر يعني
و ميرسي يا قمر علي التورته الجميله و الكلام الجامد ده يا قمر

admin 07-08-2010 04:38 PM

كل سنه وانت طيب ياعم احمد

وسجل تاريخ ميلادك فى ملفك الشخصى علشان نعرف

lost love 07-09-2010 09:55 PM

ياسلام ياسلام ياسلام<br>
عيد ميلاد الليله مين عيد ميلاد بيكو<br>
ايه بس ياعم زعلان من ايه احلى تحيه واحلى واجب <br><p>*واحلى عيدميلاد للعيب الماجيك بيكهام</p><p>بس معلش بقى مش هعرف اجيبلك هديه ولاحتى جاتوه</p><p>وكل سنه وانت دايما بخير</p>

beckham 07-11-2010 04:22 PM

ميرسي ليكوا يا جماعه
ويا رب كل سنه و كلكم بخير
بس يا اسامة انا مسجل يوم الميلاد يا كبير


الساعة الآن 08:14 PM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir