منتديات كيو ون q8-one

منتديات كيو ون q8-one (http://q8-one.com/vb/index.php)
-   منتدى نور الإيمان (http://q8-one.com/vb/forumdisplay.php?f=6)
-   -   قـــــــــد قــــــــــــــامــــــــ ـت الــــــــــــــصـــلاه (http://q8-one.com/vb/showthread.php?t=22404)

princess 08-20-2010 10:41 PM

قـــــــــد قــــــــــــــامــــــــ ـت الــــــــــــــصـــلاه
 
بسم الله الرحمن الرحيم
السلام عليكم ورحمه الله وبركاته
بصوا بقه

الصلاه
طبعا احنا كلنا كبار وعارفين هيه ايه الصلاه
واهميتها
وعقابه ايه اللي بيقعد عالنت والأدان بيدن ومش بيقوم يلبي نداء ربنا
والكلام ده كله
صح ؟
عشان كده انا عملت الموضوع ده
عشان مانخليش النت يلهينا عن الصلاه
مش كفايا انه بيلهينا عن ذكر الله

الموضوع ده هيكون تذكير لمعاد الصلاه

ورجاء اي حد يكون اون لاين يذكر اخواته بالصلاه
ياريت المشاركه يا جماعه

الصــــــــــــــــــــــ ـــــــلاه

admin 08-21-2010 08:27 AM

بارك الله فيك على هذا التذكير


وجعله الله فى ميزان حسانتك


الساعة الآن 09:09 AM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir