منتديات كيو ون q8-one

منتديات كيو ون q8-one (http://q8-one.com/vb/index.php)
-   منتدى الترحيب والاهداءات (http://q8-one.com/vb/forumdisplay.php?f=3)
-   -   كرسى الاعتراف؟؟يلا نجرب؟؟ (http://q8-one.com/vb/showthread.php?t=2990)

بلابل 06-14-2008 07:14 PM

كرسى الاعتراف؟؟يلا نجرب؟؟
 
بسم الله الرحمن الرحيم

امريكا تستخدم جهاز كشف الكذب
وهنا

منتدانة يطبق كرسى الاعتراف
ويعنى

تقول بصراحة الى حصلك كلة خلال اليوم

وياريت تقول لو فى مشكلة احنا كلنا اسرة وحدة فى حلها

يلا نجرب ونطرح على بعض كل يوم الى حصلنا

مع المنتدى دة احنا فى تقدم ديما
يلا نساعد بعض

تكفى كلمة سلامو عليكو نعرف انك كويس وبخير
تحياتى لاعضاء المنتدى

بلابل 06-14-2008 07:26 PM

الحاجة الى عملتها كويسة النهردة انى ظرت المنتدى

وربنا ميجبشى مشاكل خالص

سلام

admin 06-14-2008 07:53 PM

عارف اخلى شي النهارده

انا بلابل هو الى عمل الموضوع


وكمان فى شي ان عدد اعضاء المنتدي الان 1800


وربنا يزيد ويبارك

بلابل 06-14-2008 07:59 PM

ربنا يزيد ويبارك

يتربو فى عزك

ونكون اخوات واسرة وحدة باذن الله

sha3lan 06-14-2008 09:14 PM

شكرا اخ بلال

بجد موضو رائع


انا انهاردا الى حصيلى نفسى اتفتحت للمنتدى اكثر لعده اسباب


الاولانى فى واحد فى المنتدى اسمو بلال لا بجد مواضيعك متميزه


الثانى انى الامتحان بتاعى امبارح كان كويس مش ثقيل :a (133)::a (133):
والف شكر يا مان

بلابل 06-14-2008 09:48 PM

اشكرك ويارب يكون خير فى الامتحان

بالتوفيق شعلان

eslamislam 06-15-2008 02:40 AM

شكرا
 
شكرا شكرا شكرا

eslamislam 06-15-2008 02:43 AM

شكرا
 
شكرا اخوى بلال الموضوع رائع

eslamislam 06-15-2008 02:44 AM

الموضوع رائع

eslamislam 06-15-2008 02:45 AM

شكككككككككككككككككككككككك كككككككككككككككرا


الساعة الآن 09:49 AM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir