منتديات كيو ون q8-one

منتديات كيو ون q8-one (http://q8-one.com/vb/index.php)
-   برامج الجوال (http://q8-one.com/vb/forumdisplay.php?f=38)
-   -   عندك جوال نوكيا يبقى لازم تحمل البرنامج ده Nokia PC Suite 7.0 (http://q8-one.com/vb/showthread.php?t=3474)

Silver 07-02-2008 03:49 AM

عندك جوال نوكيا يبقى لازم تحمل البرنامج ده Nokia PC Suite 7.0
 
Nokia PC Suite 7.0 Release 6 Final


[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

طبعاً البرنامج مهم لكل من يملك جوالات نوكيا

فأنت فى حاجة لهذا البرنامج لتعريف جوالك على الكمبيوتر

وتحتاجه لتشغيل الفيديوهات المصورة بالجوال

وطبعاً لإجراء تزامن مع جوالك ... وحفظ أسمائك وبياناتك على الكمبيوتر

من الآخر ،،، عندك جوال نوكيا لازم يكون عندك البرنامج ده

حجم البرنامج : 34.15 م

رابط التحميل مباشر

[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

والله المستعان



الساعة الآن 10:28 PM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir