منتديات كيو ون q8-one

منتديات كيو ون q8-one (http://q8-one.com/vb/index.php)
-   منتدي العاب الكمبيوتر (http://q8-one.com/vb/forumdisplay.php?f=13)
-   -   دي دي تانك لعبة رماية و تبادل اطلاق نار بالعربية (http://q8-one.com/vb/showthread.php?t=36743)

هآااااي 11-15-2012 11:31 PM

دي دي تانك لعبة رماية و تبادل اطلاق نار بالعربية
 


دي دي تانك لعبة رماية و تبادل اطلاق نار بالعربي[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

  • اول لعبة رماية و تبادل اطلاق نار برسومات و شخصيات كرتونية ثلاثية الابعاد روووعة و كلها باللغة العربية
  • اللعبة سهلة جدا مش محتاجة تحميل بنلعبها على المتصفح
  • اللعبة متميزة بأنظمة جميلة جدا من تجارة و مزاد و منتجع للاستراحة و كمان فيها نظام الزواج و الطلاق لاي اتنين يحبو يلعبو كابلز
  • اللعبة مجانية بالكامل مش محتاجين غير نسجل حساب و بس
  • اللعبة فيها مسابقات و جوائز و احداث متجددة يوميا
  • التقي بأصدقاء من جميع انحاء العالم العربي و شاركهم المنافسة و الترفيه
  • للعب فقط سجل حساب سريع ثم اضغط على العب الان و ابدأ المغامرة اللانهائية
  • رابط الموقع الرسمي:
    [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]


~تحيآتئ~ : [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]


الساعة الآن 08:33 AM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir