منتديات كيو ون q8-one

منتديات كيو ون q8-one (http://q8-one.com/vb/index.php)
-   منتدي البرامج العامه (http://q8-one.com/vb/forumdisplay.php?f=9)
-   -   مشغل المالتيميديا الاقوى Media Player Classic Home Cinema 1. (http://q8-one.com/vb/showthread.php?t=43478)

karimoux 04-17-2014 12:44 PM

مشغل المالتيميديا الاقوى Media Player Classic Home Cinema 1.
 
Media Player Classic Home Cinema 1.7.4 Final x86/x64

[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]


MPC HomeCinema is comfortable in all plans for the media player. It was built on the basis of a classical player Media Player Classic and one of the best collections of media codecs ffdshow, and thus can play many formats of video and audio files without installing external codecs. This player has a large number of different functionalities: it can play DVD disks, the hardware is able to decode H.264 format popular on the latest generation graphics cards, knows how to work correctly with the second monitor (TV), supports the various type of subtitles can work with QuickTime and RealVideo formats etc.

[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

Direct Link 32 bits
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

Direct Link 64 bits
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]


الساعة الآن 03:46 PM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir