منتديات كيو ون q8-one

منتديات كيو ون q8-one (http://q8-one.com/vb/index.php)
-   منتدي البرامج العامه (http://q8-one.com/vb/forumdisplay.php?f=9)
-   -   مشغل الميديا المتميز Zoom Player 9.01 فى احدث اصدار (http://q8-one.com/vb/showthread.php?t=43519)

karimoux 04-18-2014 12:56 PM

مشغل الميديا المتميز Zoom Player 9.01 فى احدث اصدار
 
Zoom Player 9.01 Final

[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]


Zoom Player is a robust and very easy to use Media and DVD Front-End Player. Zoom Player was designed to be simple at first glance while being remarkably dynamic and flexible when used to its full potential. Zoom Player works in two modes.
A Media mode which can play any file supported by DirectShow (any file which plays in MediaPlayer) and a DVD mode which uses pre-installed DirectShow DVD filters to play DVD content. It supersedes media player in all it`s functions and provides several important functions that media player lacks.

[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

Direct Link
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]



الساعة الآن 10:28 PM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir