منتديات كيو ون q8-one

منتديات كيو ون q8-one (http://q8-one.com/vb/index.php)
-   منتدي البرامج العامه (http://q8-one.com/vb/forumdisplay.php?f=9)
-   -   برنامج تشغيل الملتيميديا The KMPlayer 3.8.0.123 Final آخر إص (http://q8-one.com/vb/showthread.php?t=43822)

karimoux 04-24-2014 08:14 AM

برنامج تشغيل الملتيميديا The KMPlayer 3.8.0.123 Final آخر إص
 
The KMPlayer 3.8.0.123 Final

[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

The KMPlayer is all in one media player covering various formats. It has an extra feature to play Incomplete/Damaged AVI file, Locked Media Files while downloading or sharing, Compressed Audio Album (zip, rar) and so on. It handles a wide range of subtitles and allows you to capture audio, video, and screenshots in many ways. The player provides both internal and external filters with a fully controlled environment without grappling with DirectShow merit system. The player can set multifarious audio and video effects, control playback speed and octave, select parts of a video as favorites, do a powerful A-B repeat, remap the keys of remote interface for HTPC including overlay screen controls, change a skin dynamically depending on a media type playing, and many more. It is completely customizable thanks to a wide selection of skins and color schemes

[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

Direct Link
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]


الساعة الآن 10:49 PM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir