منتديات كيو ون q8-one

منتديات كيو ون q8-one (http://q8-one.com/vb/index.php)
-   منتدي البرامج العامه (http://q8-one.com/vb/forumdisplay.php?f=9)
-   -   برنامج تشغيل الفلاش العملاق Adobe Shockwave Player 12.1.1.15 (http://q8-one.com/vb/showthread.php?t=43939)

karimoux 04-27-2014 12:51 AM

برنامج تشغيل الفلاش العملاق Adobe Shockwave Player 12.1.1.15
 
Adobe Shockwave Player 12.1.1.151

[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

Shockwave Player is the web standard for powerful multimedia playback. The Shockwave Player allows you to view interactive web content like games, business presentations, entertainment, and advertisements from your web browser. Over 450 million internet enabled users have installed the Adobe Shockwave Player. These people now have access to some of the best content the web has to offer including dazzling 3D games and entertainment, interactive product demonstrations, and online learning applications. The Shockwave Player displays web content that has been created by Adobe Director.

[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

Direct Link
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]


الساعة الآن 03:27 AM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir