منتديات كيو ون q8-one

منتديات كيو ون q8-one (http://q8-one.com/vb/index.php)
-   إعــلانات العقــار (http://q8-one.com/vb/forumdisplay.php?f=115)
-   -   للبيع شقة 110 متر بعين شمس الشرقيه مرخصه بمقدم 130 ألف جنيها والباقي بالتقسيط (http://q8-one.com/vb/showthread.php?t=468272)

amramr 10-28-2020 04:12 AM

للبيع شقة 110 متر بعين شمس الشرقيه مرخصه بمقدم 130 ألف جنيها والباقي بالتقسيط
 
للبيع شقة 110 متر برخصه بعين شمس الشرقيه بمقدم 130 ألف جنيها والباقي بالتقسيط استلام فورى 2 غرف ـ ريسبشن ـ حمام كبير ـ مطبخ كبير مرخصه * امن وحراسة * وجهات معمارية فاخرة * مداخل روخام * غاز طبيعى * عداد كهرباء أ / عمرو خالد 01221260179 01146626618


الساعة الآن 04:13 PM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir