منتديات كيو ون q8-one

منتديات كيو ون q8-one (http://q8-one.com/vb/index.php)
-   إعــلانات العقــار (http://q8-one.com/vb/forumdisplay.php?f=115)
-   -   شقه 140 متر ايجار جديد 1400جنيه تشطيب سوبر لوكس بعين شمس الشرقيه (http://q8-one.com/vb/showthread.php?t=468279)

amramr 10-28-2020 04:28 AM

شقه 140 متر ايجار جديد 1400جنيه تشطيب سوبر لوكس بعين شمس الشرقيه
 
شقة 140 متر ايجار جديد تشطيب سوبر لوكس بعين شمس الشرقيه بــ 1400 جنيها 3 غرف ـ ريسبشن ـ 2حمام كبير ـ مطبخ كبير بها جميع المرافق مياه ــ كهرباء ــ غاز طبيعي ــ اسانسير أ / عمرو خالد 01221260179 01146626618


الساعة الآن 03:58 PM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir