منتديات كيو ون q8-one

منتديات كيو ون q8-one (http://q8-one.com/vb/index.php)
-   إعــلانات المــواد الغــذائية (http://q8-one.com/vb/forumdisplay.php?f=96)
-   -   ماكينه تعبئ وتغليف شاى اوتوماتيك من ماسترتك (http://q8-one.com/vb/showthread.php?t=476999)

خلود خالد 04-27-2021 06:11 AM

ماكينه تعبئ وتغليف شاى اوتوماتيك من ماسترتك
 
#الشاي من المشروبات الاساسيه فى كل بيت وقهوة وكافيه مشروب الصيف والشتاء مشروب الليل والنهاار مشروب كل الاوقات وكل المناسبات #ماسترتك بتقدم اليوم #بالفيديووووو #الماكينة الادق والاكثر ربحا فى#تعبئة #وتغليف #الشاي مش بس كدة لا الماكينة بتعبى كافة انواع #الحبوب #الجرامات #البهارات و#التوابل الحصى #الفلفل و#الكمون والينسون كل ما تتخيلة فى محلات العطاره مش بس كدة وكمان لكل صاحب مقلى ومن يمتلك #محمصة #للمكسرات #لتعبئة #اللب الاسمر والابيض والسورى والكاجو وا لسودانى واللوز والبندق #كافة #انواع #المكسرات
يعنى هتوفر هتوفر الماكينة ممكن تعبى اكثر من منتج باعلى قدرة انتاجيه وفى وقت قياسى مستنى ايه اسال عن السعر والمواصفات بعد ما تشوف اخر فيديو للماكينة
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] #فيدو ماكينة تعبة شاي .
للتواصل :
Tel/fax :- 0244844102
Mob. :- 01005492942صفحة الفيس بوك
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

email :- m_mastertech@yahoo.com
المدير العام/ م . محمد عبد العليم
مدير تسويق/ خــــــــــــلود خالد


الساعة الآن 05:49 AM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir