![]() |
حصرياً وعلى الماجيك - احمى ملفاتك وابعد المتطفلين بدون برامج
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] أخوانى الأعزاء / أعضاء منتدى الماجيك الغالى كثير منا يشكو من تطفل الآخرين على ملفاته الخاصة وكثير منا لديه ملفاته الخاصة التى يريد حمايتها ونبحث عن برامج لحماية الملفات ونتعب معها ومشاكل وحوارات لا تنتهى ... أنا النهارده بقولك هتحمى ملفاتك من المتطفلين وكمان ايه !!! من غير برامج خالص تابعوا معى الشرح ..... [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] أنا شوفت الموضوع ده على فيديو على جهازى وقولت لازم أفيد إخوانى الأعضاء والعملية بسيطة جداً ومفيهاش تعقيد نتوكل على الله ونبتدى الشرح : بسم الله نبدأ الشرح ...... تابعوا الصور !!! [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] 1- هنفترض أن عندنا المجلد ده " واجهات " [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] 2- هتعمل زى الصورة اللى جاية دى " هتضغط البرنامج بالضغط العادى " [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] 3- هيصبح شكل المجلد هكذا [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] 4- افتح الملف المضغوط & وبعدين [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] 5- هيظهر ليك الصندوق ده اللى هتكتب فيه كلمة السر [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] 6- هتكتب كلمة السر وتعيد تأكيدها & وبعدين تضغط " Ok " [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] 7- يتم الآن حفظ كلمة السر داخل المجلد [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] 8- جرب كده تفتح أى ملف داخل المجلد ؟ شوف النتيجة ؟ [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] كده يا باشا ملفاتك فى أمان وكله تمام وتقدر تحمى ملفاتك زى ما أنت عايز لا تقوللى برامج ولا غيره يارب أكون قد إستطعت أن أوصل ليكم المعلومة [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] يا جماعة الموضوع كله من مجهوى ولم ينقل من أى منتدى آخر فردكم علي يرفع من معنوياتى ويسعدنى جداً ولا تنسوا تقييم الموضوع ، جزاكم الله خيراً تقبلوا فائق إحترامى [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] |
ألف ألف شكر يا silver
هو ده الكلام بجد |
شكراااااااااااااااا على المعلومات القيمة
|
ايه الجمااااال ده رائع
|
مجهود رائع جدا وهيفيدنا بشكل كبير جدا
مشكور جدا |
محصلتش عندى خالص مش عارفه ليه
|
مشكور على المجهود الجامد دا
|
| الساعة الآن 02:58 PM |
Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By
Almuhajir