![]() |
اريد تغيير اسمي
بسم الله الرحمن الرحيم .. السلام عليكم ورحمة الله وبركاته ... اريد تغيير اسمي من THE KING الى 3mr وطبعا الثلاثه تكون باللغه الإنجليزيه |
تم التغيير والحمدلله |
ياعم الحج قلنا الثلاثه تكون باللغه الإنجليزيه ...
كده مش نافع ... لو معرفتش تظبطها خليها a m r |
سأدع الصورة تتحدث عنى [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] :smile: :smile: :smile: |
اكيد يا عمرو انت شغال بالانترنت اكسبلورر الموزيلا بيظهرها انجليزى :cool: |
وانا بردو سأجعل الصوره تتحدث عنى .. [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] ولو كان ظاهر عن الجميع بالإنجليزي .. يبقى انا متأسف بس هو ظهر عندى كده ... وشكرا ليك يا رامي .. |
اخى الغالىا عمرو احنا عرفين وجهة نظرك لكنى حبيت اوضحلك ان الانترنت اكسبلورر هيظهرها 3 بالعربى اما الموزيلا هيظهرها بالانجليزى |
|
اخي الغالى أسامه واخي الغالي سيلفر انا متأسف ومكسوف جدا بس ياريت تخلي الإسم عـمـرو وبس وشكرا يا جميل |
| الساعة الآن 04:04 AM |
Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By
Almuhajir