منتديات كيو ون q8-one

منتديات كيو ون q8-one (http://q8-one.com/vb/index.php)
-   اللعـــب (http://q8-one.com/vb/forumdisplay.php?f=52)
-   -   حصن ( التماسيح ) وحصن ( السحالى ) (http://q8-one.com/vb/showthread.php?t=7048)

mody eljoker 10-24-2008 10:34 AM

حصن ( التماسيح ) وحصن ( السحالى )
 
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته



هذي لعبة حصن التماسيح و حصن السحالي


واللعبه هي


ان السحالي لهم حصن


والتماسيح لهم حصن



لو جات 3 ردود سحالي ورا بعض .....السحليه الثالثه تكسر

باب حصن التماسيح وتخطف تمساح

ويبقى رهينه عند السحالي


واذا جات 3ردود تماسيح ورا بعض.....التمساح

الثالث يكسر

باب حصن السحالي وياخذ التمساح المخطوف

ويخطف له سحليه وهو ماشي


ونستمر كذا

ثلاث ردوود متواصله ورا بعض

يارب تكون وصلت الفكره وعجبتكم اللعبه

يالله انا اول تمساح وأقول
1
11
111
1111
11111
111111
1111111
11111111









mody eljoker 10-24-2008 10:40 AM

:a (133)::a (133)::a (133):

mody eljoker 10-25-2008 11:52 PM

ملحوظه للى مش فاهم

التماسيح هما الشباب

والسحالى هما البنات

Silver 10-26-2008 09:13 AM

22222222222222222222

mody eljoker 10-26-2008 09:39 AM

333333333333
وانا هكسر الباب وهخطف سلمى واللى عايزها يجى ورايا

nada minnie 10-27-2008 05:28 AM

اوكى وراك وراك

11111111111111

ويارب البنات او لسحالى يتحركوا لأنقاذ سلمى

Silver 10-27-2008 06:57 PM

11111111111111111

يلا يا رجالة ،،،

salma 10-28-2008 08:15 AM

مفيش حد غيرا ندا ولا اية فين السحالى

mody eljoker 10-28-2008 09:18 AM

11111111
يلا يا تماسيح شدوا حيلكو شويه عايزين نحبسهم كلهم

nada minnie 10-28-2008 10:17 AM

ايه فين بقيت السحالى مفيش غيرى انا وسلمى بس

11111111111111111


الساعة الآن 04:48 AM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir