منتديات كيو ون q8-one

منتديات كيو ون q8-one (http://q8-one.com/vb/index.php)
-   منتدي الفنون الادبيه (http://q8-one.com/vb/forumdisplay.php?f=42)
-   -   هوصفك زى الحمير (http://q8-one.com/vb/showthread.php?t=7158)

radwan 10-29-2008 06:46 AM

هوصفك زى الحمير
 
القصيدة بعنوان (لو وصفتك يا حبيبى)

لو وصفتك يا حبيبى هوصفك زى الحمير,
كنت حاسس بيا دايما شلت عنى هموم كتير,

ولا اقولك انت قطة كل لما بروح فى حتة,
بلقى احساسك معايا بلقى خطواطك ورايا,
زى لما تكون حصان ,

بتعاملنى كأنى فارس انى داخل بيك رهان,


نجرى نتحدى الظروف انت تلعب دور خروف,
مستعد تكون ضحية او يكون عمرك هدية,
للى حبك ليل نهار انت فار,
دايما تقرقض شبكة الحزن التقيل,


انت فيل , واى حاجة بتقابلنى بتروح تشد,
انت قرد.


وكل حاجة اعملها بتقلدها تانى
مش انانى وبيا حاسس

وافى والناس من وفائك
درسوه جوا المدارس
الفولو ميت كتاب
ولا اقولك جملة واحدة
انت اوفى من الكلاب

radwan 10-29-2008 06:49 AM

الكلام ده كله هزار يا جماعة
وحشنى والله وواحشنى المنتدى
بس نعمل ايه بقى فى الدراسة والكليه

THE KING 05-05-2009 02:20 AM

سلمت يدااااااك

eima 05-05-2009 03:32 AM

عسل بجد تسلم أيدك

متيخ برا خلون أشمل

karmen 05-05-2009 08:04 AM

تسلم رضوان
تشبيهات جامده
ههههههههههههههههه

البرنس الوحدانى 05-06-2009 11:20 AM

جمييييييييييييييييييييل

night_fox 05-06-2009 11:43 AM

hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
gamda gedaaaaaan

تقوى الروح 05-06-2009 07:00 PM

صحيح التشبيهات حيوانيه
بس
معانيها جميله
تسلم رضوان

golden man 05-07-2009 02:59 AM

ههههههههههههههههههههههههه ههه

تسلم رضوان على تشبيهاتك


الساعة الآن 09:40 AM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir