منتديات كيو ون q8-one

منتديات كيو ون q8-one (http://q8-one.com/vb/index.php)
-   الرياضه الاخرى (http://q8-one.com/vb/forumdisplay.php?f=49)
-   -   تم البث بنجاح (http://q8-one.com/vb/showthread.php?t=7257)

Captain_H 11-03-2008 04:54 AM

تم البث بنجاح
 
بسم الله الرحمن الرحيم
السلام عليكم:
اهلاباعضاء قسم المصارعه الغاليين بمنتديات الماجيك

[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

المسؤال عن البث
Captain_H
يسعدنى ان اقدم لكم بث مباشر وحصرى لعرض الرو الليله
وان شاء الله العرض هيبدا الساعه 3 بتوقيت مصر
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]


كل ما عليكم فعله الضغط على الصورة الاتيه الساعه 3 فجرا بتوقيت مصر باذن الله


[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]
انتظرونى فى العرض القادم باذن الله
وانتظروا منى كل جديد

الماجيك 11-03-2008 07:09 AM

مشكور يا كابتن اتش

admin 11-05-2008 06:15 PM

الله عليك


بجد جميله



ان شاء الله هيكون قسم المصارعه نجاح بيك


الساعة الآن 07:43 AM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir