منتديات كيو ون q8-one

منتديات كيو ون q8-one (http://q8-one.com/vb/index.php)
-   منتدي البرامج العامه (http://q8-one.com/vb/forumdisplay.php?f=9)
-   -   حط اسمك بدل كلمة start (http://q8-one.com/vb/showthread.php?t=7699)

كونان 11-20-2008 09:12 AM

حط اسمك بدل كلمة start
 
برنامج صغير جدا مش محتاج شرح شوف الصوره [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]
هتكتب اسمك وتضغط rename وبسالتحميل من [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

eltohamy 11-20-2008 08:05 PM

تسلم يابشا


تم التحميل

Silver 11-21-2008 11:13 PM

مشكور يا كونان

ukool 11-27-2008 10:45 AM

.شكراااا لكن للأسف هنالك فيروووس:

[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

تحياتي

Silver 11-28-2008 11:21 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ukool (المشاركة 28441)
.شكراااا لكن للأسف هنالك فيروووس:


[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

تحياتي

وللأسف تم التأكد أن الملف مصاب

نرجو الانتباه فيما بعد

وعليه يغلق الموضوع


الساعة الآن 04:37 PM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir