منتديات كيو ون q8-one

منتديات كيو ون q8-one (http://q8-one.com/vb/index.php)
-   عالم ادم (http://q8-one.com/vb/forumdisplay.php?f=32)
-   -   لحظات الحب (http://q8-one.com/vb/showthread.php?t=786)

green.eyes 03-06-2008 09:01 AM

لحظات الحب
 
لحظات الحب هي اللحظات التي تخلد في اذهاننا وتحمل كل معاني السعادة فلا تندم علي لحظة حب عشتها حتي لو صارت ذكري تؤلمك فإذا كانت الزهرة قد جفت وضاع عبيرها ولم يبقي منها غير الأشواك , فلا تنسي انها منحتك يوما عطرا جميلا اسعدك ,,,, لا تكسر ابدا كل الجسور مع من تحب فربما شاءت الأقدار لكما يوما لقاءا اخرا بعد ما مضي ويوصل ما انقطع فإذا كان العمر الجميل قد رحل فمن يدري فربما ينتظرك عمر اجمل

night_fox 03-06-2008 10:07 AM

walahi ya mr green eyes 3andek 7a2
3shan el7ob da agmel 7aga feldonya
w agmel e7sas mmkn elwa7ed y7es beh
mahma nseet ay 7aga 7seletlek msh hate2der tensa enak 7beet wlw marawa7da f 7yatek
thnx 3ala elmwdo3 elgmel ya gmeeeeeel

Silver 03-07-2008 01:15 AM

حب إيه اللى أنت جاى تقول عليه
أنت عارف قبله معنى الحب إيـــــــــــــــه

الحب ده حاجة جميلة جداً

وخصوصاً لو أنت بحبوا بعض أوى

تسلم لينا green.eyes

وفى انتظار مواضيعك التى تحرك المشاعر

khaledabouelmaaty 03-07-2008 01:42 AM

شكرا علي الموضوع .

MRMR_MEMO 03-10-2008 04:33 PM

الحب شىء جميل بس للى يقدرة وشكرا على موضوعك

THE KING 03-11-2008 10:50 PM

[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

bsbosa 03-15-2008 09:10 AM

موضوع جميل جدا
مرسي يا green eyes


الساعة الآن 08:09 PM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir