منتديات كيو ون q8-one

منتديات كيو ون q8-one (http://q8-one.com/vb/index.php)
-   اللعـــب (http://q8-one.com/vb/forumdisplay.php?f=52)
-   -   ((السؤال المحرج)) (http://q8-one.com/vb/showthread.php?t=8149)

salma 11-27-2008 10:08 AM

((السؤال المحرج))
 
اللعبى عبارة عن ان كل واحد هيختار سؤال محرج ويسأله

واللى يدخل بعديه يجاوب عليه.. ويختار سؤال يجاوب عليه

اللى بعديه .. وكده يعني
بس بشروط

1- مهما كان السؤال محرج ليك لازم تجاوب عليه


2- مش مسموح لحد انه يدخل يقرأ السؤال

ولو لقا السؤال معجبوش يخرج ويزوغ ويقول محدش شافنى (انت وضميرك)


3-مش معنى ان الاسئله محرجه هنخرج عن نطاق الادب. احنا ناس مؤدبه ههههههه


4- على الاخ اللى دخل الموضوع يذهب الى اخر صفحة رد... اوكشن؟؟؟

وانا اللى هبدأ بأول سؤال............. يلاجاااااااااااهزين ؟؟؟؟




7


7



7




اللى بعدى.. اية اكبر مقلب اخدتة فى حياتك ؟؟؟؟

وليد نعيم 12-03-2008 09:02 AM

انى فتحت الصفحة دية

كم مرة اتعبط فى المدرسة

salma 12-03-2008 11:56 PM

طيب سورى يا وليد انا مش فاهمة السؤال
ممكن توضح بليز

هيمة فرج 12-04-2008 10:47 PM

يقصد كام مرة اضربتى فى الدرسة

انا تقريبا 15 مرة كدا

سؤالى
كام مرة حبيت حب حقيقى؟؟

salma 12-05-2008 12:17 AM

مرة واحدة

انا سؤالى
اية اخر مسج جالك على الموبايل ومن مين ؟؟

mody eljoker 12-06-2008 02:12 PM

please call me

من واحد زميلى فى الكلية

عملت/ى ايه فى النتيجة السنة اللى فاتت

هيمة فرج 12-07-2008 12:42 AM

نجحت صافى الحمد لله

اخر مرة نطقت اشهد ان لا اله الا الله امتى؟؟

salma 12-07-2008 12:46 AM

امبارح بليل

امتى قلت انك مش عايز تحب تانى ؟؟ولية ؟؟

هيمة فرج 12-07-2008 06:08 PM

كل اما اتخانق مع الى بحبها

ولية؟؟
علشان بحس انى مش هحب بعدها

سؤالى............
بتحب من المنتدى؟؟؟؟

salma 12-08-2008 09:28 AM

اة من المنتدى

سؤالى

اية حلم حياتك من زمان ؟؟؟؟؟


الساعة الآن 07:44 AM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir