منتديات كيو ون q8-one

منتديات كيو ون q8-one (http://q8-one.com/vb/index.php)
-   اللعـــب (http://q8-one.com/vb/forumdisplay.php?f=52)
-   -   جمل و كلمات عجبتك .. اكتبها هنا (http://q8-one.com/vb/showthread.php?t=8150)

salma 11-27-2008 10:11 AM

جمل و كلمات عجبتك .. اكتبها هنا
 
أوقات بنقرا أشعار أو كلمات بتعجبنا أوي


تيجوا نسجلها هنا

كل حد يكتب لنا كلمات قراها أو سمع حد قالها أو أبيات شعر أو حكم


أى جمل بيحبها أو عجبته


و نشوف كل حد هيكتب إيه


يارب الموضوع يعجبكم


منقول

هيمة فرج 11-28-2008 08:07 AM

كل شيئ قسمة ونصيب
مشكورة يا سلمى

Silver 11-28-2008 11:03 AM

"و الصمت عن جاهل او أحمق شرف = وفيه لصون العرض اصلاح"

تسلمى سلمى على الموضوع الجميل

salma 11-28-2008 09:56 PM

تسلم يا سيلفر

(عامل الناس بمثل ما تحب ان يعاملوك بة )

GHOST 11-28-2008 10:01 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة salma (المشاركة 28663)

(عامل الناس بمثل ما تحب ان يعاملوك بة )


والله والله والله

أنا كنت داخل أكتب الكلمه دي

يلا عمرك أطول من عمري

أحب أقول

عليكم بالتوبه فالموت يأتي بغته

salma 11-29-2008 06:57 AM

اصعب حاجة فى الدنيا لما تحب انسان وتتعلق بيه
و فجأة يبقى مش من حقك تسلم عليه او تشوفه

عجبتنى اوى الجملة دى

هيمة فرج 12-01-2008 11:40 AM

البحر واحد والسمك انواع
سبحان الله

salma 02-13-2009 02:41 AM

الحب ليس كلمه بل هو احساس صادق يشعر به العشاق

Silver 02-13-2009 11:14 AM

Leave Love Live Long

green.eyes 02-14-2009 02:11 AM

ضاقت فلما احكمت حلقاتها فرجت وكنت اظنها لا تفرج


الساعة الآن 06:57 PM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir