منتديات كيو ون q8-one

منتديات كيو ون q8-one (http://q8-one.com/vb/index.php)
-   منتدي البرامج العامه (http://q8-one.com/vb/forumdisplay.php?f=9)
-   -   Acdsee 2008 محرر الصور (http://q8-one.com/vb/showthread.php?t=849)

admin 03-07-2008 12:30 PM

Acdsee 2008 محرر الصور
 
اليكم الاصدار الجديد والاخير من محرر الصور


النص بالانجليزيه


[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]



:36_6_4:

Make the most of your photos! Photo Editor has all the tools and clear instruction you need to turn your digital photos into truly captivating keepsakes. Frame-worthy memories and creative projects such as scrapbook pages, greeting cards, and invitations are all easy to achieve. You'll be amazed at what you can do with your photos.
Photo Editor works seamlessly with ACDSee Photo Manager. View and organize your images with Photo Manager, and when you're ready to work with them in Photo Editor, simply drag and drop the photos and files you need

:36_9_2:

[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]


تحقيق اقصى استفادة ممكنة من صورك
:36_6_7:
Download : [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

حجم البرنامج 72 ميجا

mahmodsalama 06-30-2009 02:05 AM

مشكور يا معلم


الساعة الآن 10:50 PM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir