منتديات كيو ون q8-one

منتديات كيو ون q8-one (http://q8-one.com/vb/index.php)
-   قسم طلبات التصميم (http://q8-one.com/vb/forumdisplay.php?f=43)
-   -   ممكن بنر ضروري (http://q8-one.com/vb/showthread.php?t=8630)

Dr.Galal 12-20-2008 06:04 AM

ممكن بنر ضروري
 
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
اهلا بكم يا اهل الماجيك
لو سمحتم عاوز منكم بنر اعلاني يضع في الاعلانات الصغيرة
مواصفاته :
احترافي
متحرك
مكتوب فيه : منتدى ganderesa عالم من المنوعات
والخط ولون الكلام على مزاجك بس يكون بالاحتراف واهم حاجة يكون متحرك
وشكرا جزيلا
ارجو لو سمحتم السرعة

* بنـت الاسـلام * 12-20-2008 07:46 AM

ممكن يا اخي توضعلي هون وتقولي ايه القياسات اللي انت عاوزها

الطول والعرض ووووو

Dr.Galal 12-21-2008 10:30 AM

العادية البنر الاعلاني الي بيتحط من فوق
العرض 60
والطول 150
مثل هذا [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]


الساعة الآن 03:59 PM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir