منتديات كيو ون q8-one

منتديات كيو ون q8-one (http://q8-one.com/vb/index.php)
-   منتدي البرامج العامه (http://q8-one.com/vb/forumdisplay.php?f=9)
-   -   نصف تيرا بايت ( 500 جيجا ) من البرامج على رابط Ftp (http://q8-one.com/vb/showthread.php?t=911)

scientist_363 03-08-2008 08:37 AM

نصف تيرا بايت ( 500 جيجا ) من البرامج على رابط Ftp
 
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]



[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]



النهرده الي عندي هديه


بأزن الله تعجبكم كلكم


عباره عن 500 جيجا برامج وبس


يعني أدخل وعييييييييييييييييييييييي ييييييييييييش


مش عاوز حد يحرم نفسه من أي حاجه


كل واحد يجيب تريلا ويجي يحمل البرامج


وكمان على ftb


أضغط على الصوره

[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

Silver 03-08-2008 09:40 AM

يا نهار أبيض ... أنا مش مصدق نفسى

ده ايه بحر البرامج اللى احنا وقعنا فيه ده

أنا مش عارف أنزل إيه ولا إيه

هو ده شغل الفريق الجامد

عقبال لما تجبلنا نص التيرا الثانى

علشان ميبقاش حد نفسه فى حاجة

تسلم ليا يا غالى عليا

:36_6_8:

EL_MJEK 03-08-2008 09:58 AM

الف شكر وجارى التحميل والتجربة

mahmodsalama 06-30-2009 01:51 AM

مشكور جدا جدا جدا جدا جدا جدا جدا


الساعة الآن 02:40 PM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir