![]() |
انا عارف انك مش بتحب الاوتوبيس...لكن؟؟
طبعا كلنا مش بنحب الاتوبيس بس النهاردة حيبقى نفسكوا تركبوا الاتوبيس [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] اية رايكم فى الاتوبيس دة ؟ [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] الاتوبيس من جوووووووة [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] ممكن تطلع رحلة فى حاجة زى كدة؟؟[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]او كدة؟؟ [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] فى حد ممكن يصدق الكلام دة؟؟[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] |
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ده مش أتوبيس ده فيلا متحركة على شوية عجل أنا عايز اركبه شوية واروح بيه شبين وانطط على الناس اللى فى الكلية |
يا رايق يا رايق يا رايق
|
دا قصر يا عم الحج
|
على فكره أنا شوفت الشقه دي قبل كده
بس مكنش ليها عجل بصراحه "آه لو عندي واحد زي ده " كنت هبيعوا وأجيب بحقه لاب توب هههههههههههههههههههه مشكوووووووووووووووووور |
اللهم صلى على النبي ...
ده شكلوا 4 أوض وتلات صالات وحمامين ومطبخ ... وفرنده.. وكام شباك كده مشكووووووور على الموضوع ولك تحياتى .. |
ده مش اتوبيس
ده سويت فى فندق سيفين ستارز مشكور سعيد |
لالا
انا الحمد لله مش عايز اركبه دا الحمام مكشوف يا عم الحج وبعدين انا هدخل الحمام فين بقى؟ تحت الكرسى؟؟؟؟؟؟؟؟؟ |
| الساعة الآن 04:32 AM |
Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By
Almuhajir