![]() |
تصميم لعمرو زكى
هذا كليب اخر لعمرو زكى لاكن للاسف الصورة مش كويسة اصلى انا حولت الكليب3gp لو فى حد يعرف حل للمشكلة دى يقلى مش هطول عليكم اتفضلو الكليب [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] |
مشكوووووووووووووووور
على عملك الرائـــــــــــــــــــع |
متميز يا مصطفى
واستمر ف تألقك ننتظر الجديد |
أصلى يا مان
وشغال على كده مفيش حاجة لحازم امام |
ان شاء الله
|
جامد يدرش
تحياتى |
شكرررررررررر لك
|
شكرا يا برنس
|
شكرا ياعسل وتسلم ايداك زمش مهم الصوره وحشه كفايا انها منك (ههههههههه) |
| الساعة الآن 09:19 PM |
Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By
Almuhajir