ياراجل خلي عندك انتماء للنادي
ايه يعني لما يخسر مفهاش حاجه
لازم تكون راضي لانك انت الي اخترت من الاول
وبعدين عادي انتوا اتعودتوا علي كده
مفهاش حاجه لما ينزل دوري المظاليم عادي
وايه يعني لما الاهلي يكسبه المباراه القادمه
مفهاش حاجه كلها اخلاق رياضيه
وخليك متحمل يا يوسف شويه
وخليك وراء الزمالك في اي مكان
__________________
:-w (~~) كن كالنجم
الذي يقضي عمره كله
من اجل بث النور للجميع
دون ان ينتظر من احد
يرفع رأسه ويقول (*)
شكرا ^ ^ :-w ^ ^
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]
|