الموضوع: قدم نفسك يا [you]
عرض مشاركة واحدة
  #11  
قديم 12-08-2009, 10:37 PM
الفرعون العاشق الفرعون العاشق غير متواجد حالياً
 
تاريخ التسجيل: Dec 2009
المشاركات: 923
افتراضي

والله الفكره جميله اوى يا هيمه
انا اول ما دخلت المنتدى قولت لازم اعرف نفسى

التعديل الأخير تم بواسطة الفرعون العاشق ; 12-08-2009 الساعة 10:47 PM
رد مع اقتباس