اولا :- شكرا لك هيمة ولتصريحات الماجيك على الموضوع
ثانيا:- لية عمرو بيعمل كدة هل علشان المديات بس ولا فى حاجة تانية
عمرو من النجوم الى الجمهور بيحبهم واكيد لازم يدفع ضريبة الى بيحصل دة فى يوم من الايام
__________________
lost love
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]
|