
12-14-2009, 05:33 AM
|
 |
|
|
تاريخ التسجيل: Aug 2008
الدولة: وطني
المشاركات: 1,172
|
|
اية ياجماعة انتو داخلين تتخنقوا ولا اية اية ياعم محمد اية ياست [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] احنا اخوات ياجماعة
فعلا هي دي اخلاق النادي الاهلي
وحسام البدري كمان
ههههههههههههههههههههههههه ههههههههههه
فعلا احنا لازم ناخد من حسام البدري موعظة ودرس في الاخلاق
مشكور ليك محمد تقبل مني مروري
|