الموضوع: وحشتونى
عرض مشاركة واحدة
  #1  
قديم 12-16-2009, 01:57 PM
zizo 97 zizo 97 غير متواجد حالياً
 
تاريخ التسجيل: Nov 2009
المشاركات: 63
افتراضي وحشتونى

ازيكو ياجماعة وحشتونى اوى انا عرف انى مقصر فى المنتدى الممتع دة بس انا بسلم عليكو كتير وبقؤلكم خلو بالكم من الامتحانات لان فى خلل السنادى بسبب انفلونزا الخنازير وياريت نقلل شوية من اللعب والهزار ونبدا فى الجد
مع تحياتى بالنجاح والتوفيق
امضاء اخوكم
zizo
ملحوظة:لو فى اى تعليق ع كلامى ارجو الكتابة مع جزيل الشكر..........
رد مع اقتباس