عرض مشاركة واحدة
  #11  
قديم 07-14-2008, 02:27 AM
green.eyes green.eyes غير متواجد حالياً
 
تاريخ التسجيل: Mar 2008
المشاركات: 24
افتراضي

شكرا عاللعبه الجميله دي





(لارا)
ياريت ما تضحكش يا سعيد
__________________
لو كان العشق كلمات تكتب لانهيت اقلامي
ولكن العشق ارواح توهب فوهبتك روحي
رد مع اقتباس