الموضوع
:
اكتب اسم العضو الى فى بالك ( لعبة جميلة ) خش شوف
عرض مشاركة واحدة
#
1
01-09-2010, 01:52 AM
ahmed.dodo
فريق تنشيط المنتدي
تاريخ التسجيل: Nov 2009
الدولة: تايه بلا عنوان
المشاركات: 1,217
اكتب اسم العضو الى فى بالك ( لعبة جميلة ) خش شوف
السلام عليكم
اكتب اسم العضو الي بالك في عضو واااااااااااااااحد
عضو واااااااحد يا شطاااار اوكي
لحد يعبي الصفحه اسماء :d
انا عارف انكو مش بتسمعو الكلام واحد بس
وانا هبتدى الى فى بالى ...يوسف الديب وعاوز اطمن عليه واكلمه
يالله الي بعدي مين في بالك
ahmed.dodo
مشاهدة ملفه الشخصي
البحث عن كل مشاركات ahmed.dodo