هى غريبه شويه
بس جربى تسجلى خروج من المنتدى
وتعملى رست للجهاز وتعاودى الدخول
وان شاء الله تكون تمام
ولو لقدر الله مدخلش
فى قسم الزوائر
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]
ممكن تعملى فيه موضع لو معرفتيش تسجلى دخول
بدون تسجيل
وان شاء الله الاداره متابعه معاكى