تخيلي بقى يا ريمو موضوع بحاله عشان الرسايل
عاااااااااااااااااااااااا اااارفه ليه
عشان سيادتك لتاني مره صندوق رسايلك مليان ومش محرراه
امسحي شوية رسااااااااااااااااااااااا اااااااااايل
عشان كده حرااااااااااااااااااااااا ااااااام
عندك حق والله يا ساحر
حكاية رسايل الملف الشخصي هتبقى مريحه وأسهل بكتير
نبقى نكلم الاداره في الموضوع ده
|