الموضوع: قدم نفسك يا [you]
عرض مشاركة واحدة
  #311  
قديم 01-23-2010, 06:13 PM
الصورة الرمزية admin
admin admin غير متواجد حالياً
TO BE OR NOT TO BE
 
تاريخ التسجيل: Feb 2008
الدولة: عايش على النت
المشاركات: 31,162
افتراضي

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ebrahim elgeded مشاهدة المشاركة
ههههههههههههههههه

ابراهيم الجديد

ابراهيم محمد علي بدوي

انسان عادي خالص خالص

بعد 6 ايام هيبقي عندي 22 ربيع

مهندس مع وقف التنفيذ

شغال في توكيل شركة أبل ماكنتوش

وحبة حاجات كمان

ولسه جديد وهفضل جديد هههههههههه


ابراهيم باشا

حبيبى قلبى


منور الماجيك
__________________
رد مع اقتباس