عرض مشاركة واحدة
  #10  
قديم 01-24-2010, 03:13 AM
karmen karmen غير متواجد حالياً
مراقبه القسم العام
 
تاريخ التسجيل: Mar 2009
الدولة: دايخه في دنيا بايخه
المشاركات: 15,237
افتراضي

إيه يا ستار القصه الروعه دي
فعلا رائعه ومعبره ومليانه إحساس دافئ جميل
تسلمي
ده إنتي قمر والله مش ستار
أرجوك
إنْ كُنتَ سَـ تُودعنيْ , أُقتلنيْ

بِـ نفسِ الطريقةْ !!
( أنتَ بِـ نفسكَ )
كمآ لوَّنت خريفيْ , إملأ بِـ السوآدِ ربيعيْ
وَ رآقصنيْ [ الرقصــةْ الأخيــرةْ ]
لِـ أموتَ سعيْدة !!




فضحك ووضع بيديها زهور حبه

رد مع اقتباس