عرض مشاركة واحدة
  #343  
قديم 01-25-2010, 02:40 AM
karmen karmen غير متواجد حالياً
مراقبه القسم العام
 
تاريخ التسجيل: Mar 2009
الدولة: دايخه في دنيا بايخه
المشاركات: 15,237
افتراضي

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة vindiesel مشاهدة المشاركة



بس من الواضح انها لعبه من الالعاب الهايفه بتاع التليفزيون وانا مش بتفرج على التليفزيون من 7 سنين

انا مش قصدى ان اللى مفكر فيها فى المنتدى هايف "كارمن" بس دى من الالعاب بتوع اليومين دول اللى بتشغل الناس على الفاضى

صح ولا انا غلطان؟؟


بس علشان خاطرك يا يوسف هلعبها معاكوا



يا محمد كل حاجه في حياتنا دلوقتي بقت هايفه
مجتش بقى عالألعاب
إذا كان الشغل بقى هايف
عاوز اللعب هو اللي يبقى جد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
عالعموم منورنا في لعبة الحياة
رد مع اقتباس