
01-28-2010, 11:58 PM
|
 |
|
|
تاريخ التسجيل: Aug 2008
الدولة: وطني
المشاركات: 1,172
|
|
ازيك [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] انا الي بلعب وانا الي هكسب
هههههههههههههههههه
وعلي فكرة دة مش غرور دي ثقة في النفس
ماشي يادودو
ماشي يااحمد عادي يامان بردة انا هاكون راجل معاك واجيبلك بربع جنية ترمس
هههههههههههه
وعلي العموم لسة فية امل يامعلم
وربنا يستر علي الي جاي وانا خلاص حرمت ومش هاقول تاني افتح ياسمسم
يمكن الكلمة دي وشها وحش عليا
علي العموم ربنا يستر علي الي جاي
يالا ونقول افتحي
دبدوبايه
open the box
|