الموضوع: حضور وانصراف
عرض مشاركة واحدة
  #3  
قديم 02-01-2010, 05:47 AM
slow.but.sure slow.but.sure غير متواجد حالياً
 
تاريخ التسجيل: Jan 2010
المشاركات: 33
افتراضي

انا بقى مش همضى بس عايزة اسال سؤال ايه الهدف من الموضوع ده اكيد لك هدف يا ريت تبقى تقول عليه وبصراحة وبعدين لما انت عايزنانمضى حضور وانصراف مش مفروض انت اول واحد يمضى بردو والا ايه دودو
__________________
خلصت الحكاية وخلاص احنا ف آخرها........
وصلنا ل النهاية وبالخير افتكرها.....................
انا بعد كل اللى اتعمل لا مفتكرش فى امل..........
[SIGPIC][/SIGPIC]

التعديل الأخير تم بواسطة slow.but.sure ; 02-01-2010 الساعة 05:55 AM
رد مع اقتباس