الموضوع: قدم نفسك يا [you]
عرض مشاركة واحدة
  #335  
قديم 02-19-2010, 06:42 AM
أمير الظلام أمير الظلام غير متواجد حالياً
 
تاريخ التسجيل: Feb 2010
المشاركات: 59
افتراضي

بسم الله الرحمن الرحيم
بصراحه انا لما شفت العنوان زعلت قولوا ليه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
يعني بعد كل ده انتوا مش عارفيني؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ؟؟؟؟

انا كنت متسجل معاكم هنا في المنتدى وانتم عارفيني كويس اوي كنت متسجل باسم mr.x عالعموم

اسمي : محمد سيد
عمري: 16 سنه
اسمي في المنتدى: أمير الظلام . سابقا: mr.x
السكن:انا من مصر من اسيوط بالتحديييييييييد ولكن عايش في السعوديه
الهوايات: كرة القدم بحبها جدا وانا متميز فيها جدا جدا والنت.

التعديل الأخير تم بواسطة أمير الظلام ; 02-19-2010 الساعة 06:44 AM
رد مع اقتباس