عماره منتدى الماجيك
ازيكم ياشباب وبنوتات منتدى الماجيك يارب تكونوا بخير
اناشفت لعبه وعجبتنى جدا وحبيت انقلهالكم
وهى عباره عن عماره سبع ادواروسطح كمان
وهنعدمن 1الى 5 واللى يوصل لرقم 5
يحط العضو اللى بيحبه للدور اللى عايزه
الدور الاول هيكون فيه العواجيز اللى هما مايقدروش يطلعوا فوق
الدورالتانى هيكون للاطفال
الدورالتالت للرومانسيين
الدورالرابع للجماعه اللى هما حساسين شويتين وبيزعلوا يعنى بسرعه
الدورالخامس للمدلعين
الدورالسادس للفنانين والمطربين
الدورالسابع للفتوات والعصابات
اماالسطوح بقى للمهيسين بمناسبه رابطه التهييس
__________________
"... ظـ ل ـم الدنـ ي ـا..."
"...الظـ ل ـم مالـــــي الدنـ ي ـا..."
والعـدل مالوش مكــــان
الـ ن ـاس كلهــــا خايـ ن ـة
والانســان مبقاش إنســان
ظـ ل ـم النــاس للـ ن ــاس
عـــــدى حدوده خــلاص
لابقـى فيه إخـــــــلاص
"ولا بقـــــىفيه أمــــــان"
[-O<=(([-O<
التعديل الأخير تم بواسطة lost love ; 03-08-2010 الساعة 09:12 AM
|