الموضوع
:
أعترف إني...........................
عرض مشاركة واحدة
#
95
04-16-2010, 05:29 AM
عابده تائبه لله
تاريخ التسجيل: Jan 2010
المشاركات: 114
اعترف ان الموضوع حلو قووووي
واني محتاره ومضايقه ومخنوقه وعارفه اني جرحت حد غالي عليا ومش بعيد اخسره
واعترف اني مش عارفه اوصل اعتذاري
__________________
اللهم لك الحمد كما ينبغي لجلال وجهك وعظيم سلطانك
عابده تائبه لله
مشاهدة ملفه الشخصي
إرسال رسالة خاصة إلى عابده تائبه لله
البحث عن كل مشاركات عابده تائبه لله