انت بتتكلمي بجد
يا نهار أبيض..
بقى أنا أخليكي امبراطور وبعدين تقوليلي. مش عارف ايه...
ماشي....ع العموم دا شيئ يشرفني اني أحط اسم أي عضو من أعضاء الماجيك ف توقيعي
1111111111111111111
__________________
أيلول lost love <:-P<:-P<:-P<:-P<:-P<:-P<:-P<:-P %-(%-(%-(%-(%-(%-(
|