عرض مشاركة واحدة
  #8  
قديم 07-10-2010, 09:10 PM
عابده تائبه لله عابده تائبه لله غير متواجد حالياً
 
تاريخ التسجيل: Jan 2010
المشاركات: 114
افتراضي

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
أكيد مش قصدي المكان
لان ممكن اي حد يكتب اي حاجه
بس ياريت نتوخي الحذر ي جماعه في اللي بننقله
صح نيتنا خير لكن ده خطاب وحوار مع الله رب العالمين
لابد فيه من انتقاء افضل الالفاظ
أسفه للأطاله
أحبكم في الله
__________________
اللهم لك الحمد كما ينبغي لجلال وجهك وعظيم سلطانك
رد مع اقتباس