
07-29-2010, 05:31 PM
|
 |
TO BE OR NOT TO BE
|
|
تاريخ التسجيل: Feb 2008
الدولة: عايش على النت
المشاركات: 31,162
|
|
الف مبروك كارمن على النجاح
كل نهاية ترم ننتظر النتائج على احر من الجمر
كل انسان ينال ما يستحقه
كل واحد منا يحصد ما زرعه طوال العام
و ها نحن الان قد حصدنا ما رزعناه
و نلنا ما نستحقه
فألف مبروك

الف مبروك ساره على النجاح
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]
وعقبل يارب التخرج كده
وعقبل الفرحه الكبيره يوم فرحك


ودى الحاجه الساقعه

ودى بقى الشكولاته

|